geram2...errrr

hye..lame rase nye x dr0p kat space ni..lately,bz ngan seiman yang melambak2..huhu..btw, ade gak st0ry aku nak share ngan k0rang..last week,aku bz ngan presentati0n n seiman+test..huhu..sangat bz..present lsp aku punyer la da bersedia..tup2..aku nyer glran x sampai ag..s0b2..huhu..lepas class lsp, aku lepak kat dB ngan tia,ade skuad ERA, sy0k gak..dapat banyak gift, then k0l 1 >,,aku gerak g konti..rini aku 0nair..t0pik cam base..kenangan~mase aku,paly n at0i 0nair, uG wat lawak..pecah perut aku..haha..mase kat k0nti aku nyanyi2, abang fit jatuh CINTA ngan s0re aku..thanks abang fit..=)....pas 2, malam selase lak, ade test cina,tulis tulisan cina..mak aiii,aku bantai je tulis..haha...h0pe cikgu 2 paham la ye..hehe...ri rabu lak,mase klass 3D, lectrr bg tau result pr0ject dawai..alhamdulillah, aku dapat result yang agak memuaskan..=)..pas 2 class 3D, g class 2tor dr nik..capek~ri khamis lak, pagi ade class 2tor dr mus..pas 2 2t0r teknik berfikir..dis week, b0le di kire setiap ari ujan..sejukk~pas 2 masuk klass yang ec0nnyer kuat mak datukk..aku da rase cam berade dekat 0versea..haha..ri jumaat lak, aku terlambat lak g class..class start k0l 9..tp aku datang k0l 9.45..kate dr azwan, better than never,,haha..betul 2..pas class J,aku ngan niza g la cari lectrr nak di interview 4 research..cari la kat sch00l SK..cari punyer cari x jmper..then g la kat 1 blik ni..kat uar pn2 tulis name, dr latif..aku ketuk pn2,,,bagi salam..sekali die buka, die x kai baju..ya ampunn..terkejut beruk aku...d+ ngan keadaan muke die yang ksut masai..takuttt............seb bek aku dapat ag berc0mmunicate ngan die..pas da wat app0intment, aku balik la bilik..arini pun ujan gak..sejuk~aku balik lepak kat blik miza..then k0l 3 aku kkua tuk lunaskan janji bersame dr latif..aku, chem n niza bersame g blik die..sampai je kat blik die..die xde lak..aku mencari la..punyer la banyak tempat aku cari..tup2,terserempak ngan die kat depan pn2..haha..then die pun tanyer la t0pik 4 research..bler aku da gtau, die x nak lak..ad000aiii..then die suggest la jmpe lctrr ni la, 2 la,,aku jmpe 3 0wang lctrr,,tp sume xnak..t0l0ng la...aku mase 2 da penat+stress..nak pecah pale ni..then aku amek kputusan g sc00l..jmpe la ngan dr r0hani..then die suggest dr azwan..jmpe la ngan dr ni..ketuk2 pn2 blik dr ni,ade puan wang n dr mus dalam 2..aku baru je nak ckp..dr azwan da menyampuk..die kate aku ni bercakap ngan sape..pehhh, aku bengang gler..mlutttt...sabar je..ngah p0se kan...xpe la...pas da kne smash ngan dr azwan, jmpe la dr nik..perempuan ni ag la..aku tanyer leklok..die cakap nak menengking+tuding jari kat muke aku..ape ntah masalah die..patutla x kawen2 ag..=p..kua dari blik perempuan ni, aku menangis..sedey~sampai kat blik miza, aku pun st0ry la kat die 0wang..then aku menangis la ag...wawawawa...aku pelik betul la ngan certain lctrr ni..nape la die 0wang susah nak pahami stdnt..kte b0le je nak paham die..tapi die???ntahla~ape2 pun..aku akan teruskan perjuangan aku..ni la cabaran aku..insyaAllah, aku akan hadapi dengan tenang n sabar..n h0pefully ALLAH sentiasa kuatkan at aku agar x mudah menangis..hehe...AMIN2

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment