salam ramadhan~

akhirnya~bulan yang dinanti 0leh sume masyarakat di dunia telah tiba..hehe..ramadhan m0nth..semalam mase sahur, mak yang kejut..trun2 je dapur..mak da sediakan sume makanan kat atas meja..thanks mum..l0ve u~..mak masak ikan kicap..sedapnyer..pas sahur...masuk je sbuh..aku pun s0lat, n kemas2 pe yang patut..sebab k0l 9.30 pg da gerak balik penang..pas da siap2..aku g la umah nenek..thanks nek,,kasi duet..hehe..then sampai je kat bus10, terus cari tket rayer..banyak da abes..seb bek ade yang ks0ng..huhu..ttbe nampak YDP IKMAR..abang fit 1 bus ngan aku..seb bek ade kawan..then bus pun gerak la~ayah pesan kat aku jangan upe kai mask~..maklumla, ramai yang mati akibat H1N1..huhu..aku duk sblah dak cina..kiri kanan aku dak cina..xpe la,,layan~mase sampai kat ip0h..bus benti la,,,aku pun 2run g t0ilet..then bus pun gerak..0n d way ke penang 2, dak kiri kanan aku ni ley makan!!tensen aku..sebelah bau twistis, sebelah ag bau mee g0r..ya Allah..memang betul2 menguji tahap kesabaran aku ni..xpe la,,,aku pun td0..sampai2 kat sg nib0ng da k0l 5 > ptang, mizi amek..balik bilik..ape ag..kemas2 pe yang patut..mandi, n semyang la asar..dak2 ni ajak buke same2..actually aku sedey sangat semalam..xpat buke ngan family..mak mesti masak sedap2..huhu..sedey~t xpe la, da name pun belaja kat tempat 0wang, redha je r..huhu..ttbe mizi g tau kedai makan sume x buka kat2 area rSt ni..die 0wng pun beli je la makanan kat bazar depan rsT ni..hehe..x kesampaian la abang aman nak buke table, makan buke same2..hehe..s0k2 k..aku x lart nak g..kem la kat mizi belikan air s0ya ngan nasi ayam je..xpe la..then dak2 ni pun anta la makann 2 kat res2..aku trun..duk b0rak2 ngan dak2 ni..pas 2,pesan kat die 0wang..lau da buke jangan upe gtau..sebb aku xlarat nak buke ngan die 0wang kat cf..s0, aku bke la s0wang2 kat blik ni..huhu..da k0l 7.45, aku pelik gak..awat la dak2 ni xgtau kat aku da buke ke l0m..tgu pnyer tgu..aku pun k0l la die 0wang..ade ke patut die 0wang gelak2 kan aku..terlepas sudah!!huhu..aku pun makan2..then maghreb..pas 2, pesan kat mizi, jangan upe kejut aku ar0und k0l 12 am, aku pun td0~mizi kejut aku x sdr lansung~penat sangat..huhu..pas 2, sadr da k0l 4 pg..seb bek x terlepas shur..ttbe terngat..x isyak ag!!huhu..sahur rini ttbe mengidam nak makan megi..wat la megi..makan kue skit..ngan n0m air susu..pas sbuh ni, nak siapkan seiman yang menggunung..huhu..penatnyer~n nyway, salam ramadhan kepade sume kengkawan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment