0tak..- 0tak..

hehe..s0und title kelaka je..actually gerai IKMAR jual 0tak2..makanan yang terkenal kat Kempas,j0h0r..kt 0wang jual laku gler..ramai yang beli..alhamdulillah..ermmm,td aku d0k lepak2 kat gerai..then jalan2 ngan mizi kat gerai..thanks mizi teman daya malam ni..heee..mase jalan ngan mizi kat gerai2 ni..tetibe terminat lak nak beli gelang yang shining ni..mizi yang plihkan..then die bayarkan..thanks mizi..:*..hehe..pas 2 p kat depan stage, ade pementasan teater..dak2 art berlak0n..ermmm. bolehla..pas 2..mase aku kat depan stage ni, si REDHA ni ttbe nampak aku..baru nak ngelak dari jumpe die..adess..maniskan je r muke ni..terpakse hip0krit seketika..maklumlah sejarah lame ttbe terkenang kembali..huhu..pas 2, lepak gerai, dak2 ni bakar 0tak2..then makan ramai2..sedap beb!!..then pas k0l 12, masing2 pakat nak balik..tinggal la aku mizi, salleh, zizi ngan aman..x tau nak wat ape..dak2 ni ade ke ajak aku kara0k..hehe..g la lepaskan gian kat relau..layan je..sy0k w00..hehe..pas 2, balik..es0k gerai bka smpai kol 3 ptng je..malam s0k lak aku balik kg..k0l 11 malam nek bus..ermm,aku bawa balik jeruk je...xtau nak belikan ape tuk my parents..anyway,aku da teringin gler nak makan asam pedas ni...xsabar nak tgu mak masak..2 kawan2 len, selamat bercuti ye..see u after d h0liday ya..~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment