~sedey ke appy~

ermmm..da lame x singgah kat page ni..banyak seiman kne wat r..ngan 0bj reserch yang x d apprve ag..memang membuatkan jiwa kau tertekan!!huhu..apepun..aku kne redha sume ni..sebab nye aku da amek risik0 kan..xpe la...nak d teruskan st0ry..class ri senin, ak terp0nteng 1 class..gara2 aku ngan paly tdo,,n terlambat bangun..class kol 3..but kt owang sedar2 da k0l 5 petang..dasat!!haha..mase ri senin 2 memang aku ngantuk gler..xtd0..siapkan seiman wang2..huhu..kat class lsp lak,aku asyek kne bace je,,lectrr 2 kate aku ni suke kai pakaian yang lilac caler..terime je la,,huhu..pas 2,die kebetulan suke dak2 yang kai light caler..like me!!huhu..aku je knee..mase class ri rabu lak..malam 2 aku x tdo again..siapkan pr0ject 3D..sbabnye ri rabu 2 kne submit..so, nak d jadikan sad st0ry, pas 1 malam aku berjage bermain ngan dawai2,pas sbuh aku rase ngantuk gler k0t..pas 2, aku tertd0..lpe nak set jam..sadar2,,da k0l 10.30 pg!!class lak k0l 10..melet0p!!ari 2 kne anta seiman lak..amek aku!!kelam kabut ni,,aku pun siap2,terus g class..sampai2 je,,sume dak2 teng0k aku..yela..class k0l 10,,aku datang 11 >,,hehe..balik2 class..penat gler k0t..menyambung lak kat 2t0 dr nik..ermmm..nak wat camne..tp wat pr0ject 3D 2..besh tau..cume penat je..ermmm..ntahla..xtau nak interpretasi perasaan ni..sedey ke appy~~ngan sume bende yang aku wat sekarang..ape pun..aku kne teruskan kehidupan as a stdnt..nak wat camne..huhu...aku yakin..aku b0leh!!insyaAllah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment