demam~huhu

hye kengkawan sume..lame rasenye x dr0p kat space ni...lately bz ngan seiman..huhu..pas class 3D ri 2..balik2 je terus rase cam x sihat..then seseme + batuk..mayb aku kne embun pagi..maklumlah wat seiman ngan abang an kat aman sampai k0l 3 pg..huhu..ri 2 mse wat pr0ject dawai, abes jri lke + clar2..tapi s0n0k wat keje 2..hehe..mase ri khamis aku da rase x sedap badan..di+ mase 2, kat penang ni..ya ampun,,,panas melet0p!..s0, g class tahan je badan ni..payung ngan air masak senantiasa menjadi peneman aku..mak da k0l banyak kali..suh g klinik awal..maklumlah sekarang kan ngah sbuk ngan virus H1N1 @ seseme biba..haha.. ri jumaat lak aku da terus rase demam..then nak g klinik la..g2 je..0wang penuh..terus malas nak g..mase pas klass dr mus, aku, miza n nina p la jalan kat bJ ngan Qbay..p cari barang..balik ar0und k0l 5..then sampai je bilik, terus terbaring..x larat!..penattt..huhu..da la demam, seseme ngan batuk..betul2 x larat!!malam lak ade dscsi0n ngan dak2 grup dr nik..x larat 000..huhu..dak2 ni lepak kat blik aku..wat seiman wang2 same2..k0l 2 >,,lapa..masak la meggi 3 bgkus..beshhh!!!..tia, paly, miza n nina..j0m kte bekerja keras siapkan seiman wang2..senin da kne sumbit..huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment