balik kampung~yah00

setelah sekian lame bertapak kat usm..n duk kat bilik res2..memang membuatkan aku tensi0n~huhu..akhirnya cti mid sem datang..haha..ape g balik la kampung..s0noknye~..dalam kepale memang duk pkir nak mkan asam pedas buatan mak..x sabar~..mase petang ahad..siap2 kemas gerai IKMAR..aku pun balik siap2 nak balik..malam 2 aku gerak g bus10 mizi yang anta..kawan2 sume da balik..abang fit pun mule la meng0sipkan aku ngan mizi..hehe..bus k0l 11.15..tgu punyer tgu..bus xdatang2..tensen nyee..da la penat+ngantuk mase 2..sian lak kat mizi kne tgu aku..huhu..anyway thanks mizi temankan daya..setelah sekian lame menunggu dengan penuh sabar..bus pun datang..tepat k0l 12 malam..bus pun gerak..alhamdulillah..hehe..dalam bus aku pun ape ag..cari p0s beknyer..then td0..aku agak2 sampai kat y0ng peng dalam k0l 8 pg cam 2..td0 mati wee aku malam 2..mak, ayah, abang, kakak, adek..sume k0l aku..xdengar wee..sebabnyer f0n aku silent..haha..mak punyerla rsau c0s aku x angkat f0n..takut pape terjd kat aku..tepat jam 5 pg..aku tersedar dr td0..mase 2 baru sampai kat kl..lame ag w00 nak sampai..aku pun sadar2,baru teringat f0n..terus teng0k..banyak gler mscall..huhu..aku pun k0l la mak..then mak ngah nangis..ya ampun..upenyer mak isau gler kat aku..rase bersalah lak ttbe..terus x td0..sampai kat y0ng peng..then ayah amek..sampai umah bekpes..pas2 ZZZzzz..hehe..sampai k0l bape ntah..sy0kyer balik kg..sian mizi kne tinggal s0wang2..s0wy..kat umah masak ngan mak..beshhh..tapi sedey c0s x pat buke 1st day ngan family sebab pg sab2 da kne balik penang..sedey~huhu..mak abah..adek rindu..x puas rasenyer cti 1 mgu..wawawa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment