penat..penat..

ermmm..pas anta seiman 3D ri 2, dapat ag new pr0ject..ape ntah name nyee.."plane"..cam 2 la..huhu..mase lecturer d0k xplain, aku blur gler..memang x ley masuk!!malam 2 da la aku x td0..d0k siapkan seiman 3D, pagi2 lak g klass..kne jalan kaki..cam nak nangis rase..aku upe bus xde wak2 k0nv0..s0, dengan redha aku berjalan la..s0rang2 lak 2..berpeluh2 bagai..dah lame x nek bus..huhu..sampai class, anta keje, pas2 balik awal..aku tgu myza amek kat scholl art..pas 2 kt 0wang kne jage gerai IKMAR kat tapak k0nv0..petang jmpe abang l0ng ngan abang lan..suke2..k0l 5 lak ade reheasel tuk b0ria..memang kelam kabut..terkejar2..k0l 8 ak da kne gerak g tempat sh0w..memang memenatkan!!..da la malam sh0w cam taik ayam!!ade ke dak juni0r 2 ikut kepale sendri..aku geram gler..bler aku s0und,ley lak die tersengih2 cam kerang busuk!!geram!!da la aku x rehat ag..1 ari x td0..nak x nak..terpakse wat..pas sh0w, jalan2 kat gerai..then balik..arini memang ari yang sangat memenatkan..huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment