Abadi Kenangan Hidupku~

setelah sekian lama aku mendiamkan diri utk 1 sem ni...akhirnya terkeluar gak semangat nak p0st entry ni...lame act aku menyepi...maklumlah..banyak keje k0t..seiman , kawan2, n yang paling pting~wak2 aku bersama dengan kekasihku, sahabatku, temanku-HAFIZ MEAH...akhirnya, alhamdulillah~aku ketemui semula CINTA aku...thanx sayang kerana telah menyayangi diri ini...tiada kata yg mampu ku luahkan tatakala ini kerana...kebahagiaan yang aku inginkan telah diberikan 0leh Allah..alhamdulillah~rase selamat sangat bila kamu berada di sisi ini..kamulah MY HERO..n entry ini act ditujukan wat by...semalam bila dapat tau by da create bl0g, ney pun terpanggil nak kembali aktif dalam penulisan bl0g...lame act ney tinggal~huhu..ermmm, rini kene beraksi lagi dalam teater SINBAD..badan da penat2..nyway, yang pting dapat pengalaman n besh!hehe...n wat byby, ney megharapkan hubungan kita terus berkekalan seperti yang kita impikan..insyaAllah~sem0ga apa yg telah berlaku dalam hidup ini abadi menjadi sebuah kenangan dalam hidupku~...=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments