::cter minggu ini::

ermmm..minggu ni banyak cter aku nak share ngan k0wang..mule ngan senin...haaa....aku p0se rini..s0 m00d pun x menentu..n dat day, aku ade bengang2 gak ngan 0wang yg suke memakse aku..x suke!huhu..rini juga aku free, sebab xde class...ri selase lak, ade class dr A je..balik dr class dr A, kawan2 da mule memperhujahkan tentang rumah sewa LI t..aku da pening2 nak menjawab..cter tu bersambung ke hari rabu..masih lagi x abis2 pasal rumah sewa..macam nak pindah gayanya kawan2 aku ni..hehe...lepas abis class Dr mus k0l 5, aku, tia, paly, nana, nadia, aeyle n yg lain2 pun mule lah bers0aljawab tentang rumah sewa ni..mule2 nak sewa kat PKNS, tp tibe2 nak kat kerinchi lak..yg aku x abes2 nak full furniture..haha..setiap kali kawan aku ajukan tentang rumah sewa yg die 0wang usha,aku x abes2 ngan pendirian nak streamyx+furniture..demand x ak??haha..aku bukan ape, tuk keselesaan bersama...aku gtau kat die 0wang..bajet 1 rumah dalam 650-800...mahal x k0wang ase??aku nak full furniture tu sebab xkan la kite 0wang sume nak td0 atas lantai dan beralaskan beg baju..0h n00!x sanggup aku...aku kate kat die 0wng, paling c0mand pun pakai t0t0...cube k0wang bayang masuk rumah baru yang k0s0ng...dapur ngan ruang tamu da same rupe..cme kat dapur tu ade sinki..aku x nk la sampai cam 2 sekali..at least, selagi mampu y n0t rite...kan kite ramai2....kurang ckit beban...selepas berbicara wanita petang tu, aku n tia p kat depan DB sebab kat c 2 ade 0wang jual macam2..waaa, sy0k nye..ngan ramah kite 0wang bertanye tu ni...haha..aku suke sangat beg LV 2..cantik..harge x la mahal..xpe, kat KL ti ag banyak kan..b0le sh0ping banyak2..hehe..balik2 je, terus siapkan syemen rencana yg kene antar s0knye...ri khamis lak, lepas class dr nik, aku sbuk siapkan l0g0 n rencana4 editing. den p lepak kat blik sue after class dr A..b4 dat aku ngan sue p tapau makanan kat bakti..n kat c 2 juge aku bertemu ngan s0me0ne yang aku rindu..HAFIZ MEAH..lame asenye aku x jmpe die..xpe, aku paham die bz...huhu..ri jumaat lak, lepas class dr Mahyuddin, aku tapau makanan kat fajar...den duk kat blik..petang lak by kate nak balik umah..s0 aku xtd0 tgu die datang. ttbe ptang 2 ase cam nak mam bubur gandum bakti..by p anta aku kat sane, sampai2 da ttp..hajat x kesampaian,huhu. n mase by nak balik, die kasi aku hampir 100 questi0naire tuk resp0ndant yang terplih. s0, aku duk sbuk cari 0wang p isi mende ni..huhu..jenuh gak...ri sab 2 lak, pagi2 aku da bangun ngan paly...paswat pape yang patut, aku duk wat syemen skit2...nex week kene anta 3 syemen..huhu..syemen dr A-rencana, syemen+presentati0n dr Adnan-magazine n final pr0ject tuk class grafik chemat..sume nye agakberat..had0i!huhu..rini ade pasar malam..s0 aku suh paly belikan lakse+kebab..tingin nak makan..malam tu kite 0wang (aku, paly, tia, n0my) nak layan m0bie same2...den tia bawa la kerang rebus yang die masak..sedap!sambil makan tu kite 0wang layan m0bie dan terus g0sip..sy0k sangat!hehe..thanx k0wang sebab da hiburkan at aku...rini punyer cter-ahad..aku nak teruskan wat syemen..n cci baju..btw, thanx t0 0lz yang sudi bace entry aku...kite jmpe ag di entry lain k..salam~:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment