Akhirnya~~

akhirnya~ape yang berakhir ni..hehe..act pementasan teater SINBAD dah berakhir malam td..setelah penat berlatih, malam td adlh malam kemuncak sebab ramai VIP yg dtg..aku pun da penat act..semalam pas abes teater+gambar2 ngan dak2 ni+syafinaz..aku pun balik..by amek aku..pas 2 kt 0wang p mamam..suke sangat dapat jmpe by..hehe..maklumla die kan semangat aku~=)..pas makan, aku nak jalan2..lame asenye x jalan malam..pas 2 by pun bawa aku p pusing2 kat area sg nib0ng~hehe..thanx again...pas 2 balik mandi2..rehat...penat badan da x terkira ni...baring2 tertd0~class pg k0l 9..haram aku x sdar..k0l 12 aku baru bangun..2 pun sebab terdengar paly balik d class..huhu..sekarang ni nak wat seiman rencana lak...s0k kene submit..yeah!!ptang ni ade class abang mus..j0m kawan2..kite meriahkan class+jangan upe bawa makanan 0K!!=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment