HATI.....

haaa..apakah itu??mesty u 0ls tertanye2 kan nape aku p0st ntry cam 2..hati??hati ayamkah, hati lembu??hehe...act ni tentang hati manusia!..kadang2 susah kite nak paham at 0wang kan...n itulah yg aku alami..kadang2 aku pelik gak, adakah 0wang x paham at aku atau aku x paham at 0wang??pers0alan yg sering bermain di pikiran aku...aku x tau nak luah kat sape, seb bek ade bl0g..b0le la aku luah ape yg aku rase....tp x salahkan kalau kite nak luah ape yg kite rase..n kadang2 again, tingkah laku akan mempengaruhi setiap apa yg hati kite rase...n itu juga lah yg aku rase...xpe la, lupekan seketika ttng hati tu...kelmarin aku mmpi s0meb0dy...lame aku x jmpe die..aku x tau la ape mksd mmpi itu..harap sume baik2 belaka...n ttbe pengalaman silam menggamit mem0ri ku..n pengalaman jugalah membuatkan aku sedar ttng kehidupan..semalam aku banyak terima kejutan..tp x pela, aku anggap mmpi itu adalah permainan td0 yg sangat indah...terase nak balik kg sangat..nak lari jauh2 dari bumi penang yg buat aku 'sesak'...aku terase nak balik kg, dakap mak aku..ketahuilah wahai b0ndaku, diri ini rindu sangat pada b0nda
:(...xsabar nak tgu bulan 4, sebab wak2 2 syemen sume da abes, test pun da abes..s0 aku nak nj0y sementara final exam..lepas itu, aku sekali lagi akan terima cabaran..kene wat LI kat utusan..n again aku kene trun KL..terimbas kembali kenangan...aku harap aku kuat sepanjang aku kat sane...takut nak hadapi dunia ini..huhu...apepun, aku akan cube wat yg terbaik dalam idup aku..n syemen masih lagi aku kene siapkan...tinggal wat rencana pr0fail, panduan n tuk sub dr Adnan, magazine menunggu aku als0 sub chemat kene wat l0g0...huhu..sem0ga hati kawan2 sume kuat menghadapi cabaran dalam hidup...xpe la, aku nak sambung wat syemen...salam~:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment