syemen 0h syemen~

haha..akhirnya aku dapat mencuri masa beberapa minit utk menulis bl0g ni..minggu ni aku ase cam ape je..syemen mak datuk~banyak!!aduh...lau mak n abah ade kat cni kan best...dapat tg0k tahap kerajinan aku menaip syemen setiap minggu..ahakss~=)..btw, citer sal syemen..lepas da anta syemen dr mahyuddin last week, minggu ni kene anta syemen dr mus, dr adnan n chemat..aduh~ade 3 syemen dalam 1 mgu..gile!!ni la yg dinamakan APEX STUDENT!!haha..semua keje mesty mantap beb...citer sal syemen kan, mase wat syemen dr mahyuddin, aku da ampir beng0ng ckit..aku ase ntah bape mark aku..puas aku mengg0reng..haha..syemen dr mus lak..al-kisah!!citernye camni...act dr mus gtau awal2 kene anta 8 mac, tapi die dapat seru apentah die kate xtend sampai 10 mac!waaa~ni peluang terbaik aku nak berehat bemadu kasih...da g 2, aku pun menghabiskan sab2 ngan ahad dgn td0..td0..n td0..tanpa memikirkan syemen yg x di wat..da cam 0wang kene Vit D(dadah), bak kate dr mahyuddin haha.. ri senin lak, aku masih lagi merasa alam fana CINTA, x hirau syemen..asyik d0k FB je, n asyik d0k ajak by jalan2,n by x layan aku sangat!haha..padan muke aku..aku tg0k die bukan main rajin study, aku je cam hampeh..malas.aduh~... sampai la 1 tahap aku rase nak muntah ngadap mende ntah pape ni (YM&FB) ni, baru la aku teringtkan syemen yg x sampai seru ag nak wat..da 2, aku pun buka la buku...terus tibe2 idea mencurah-curah datang...aku pun memulakan langkah menaip...sambil menguyah..menaip ag..menguyah ag..menguap...n x tau berape puluh kali aku menguap...tapi tgn masih juga menaip..baik x aku??=)..pas 2..aku tg0k si paly rumate aku ni..d0k xde m00d nak wat syemen..die pun td0..padahal ptang 2 aku ngan die da td0 lame...kire cam bekalan ntuk malam la kan..base la, last minute keje, mane ade 0wang td0 malam..ingat 2 la yg aku nak wat...tp haram~lepas paly da membuat gaya bebas di atas katil..aku yang sudah sedia terbaring atas katil pun hampir2 ikut gaya die..tapi masih dapat mengawal..akhirnya~tumpas jua..paly-k0 dah influence aku!!hehe..sedar2 aku ngah peluk patrick n jam da pkul 4.30 pg...aduh~sejuk2 lak 2..aku pun terus kembali sdarkan diri dan terus menaip...akhirnya, tepat azan sbuh..aku da siap!!yeayyyy..bebal0i aku ase aktiviti yg aku wat...haha...sekarang ni ngah breakfast mil0+bskut=nyam2...lepas anta syemen ni, nak kene siapkan BK yg perlu di antar es0k..giler x??gile kan??n padan muke ak sape suh wat keje last minute..tp kesian gak kat kgkwan aku yang lain, aku tg0k status YM die 0wang, ade yg kate kepale da jammed, idea x kua la, macam2 ag...xpe la, yg pting sume sudah siap..t kite anta ramai2 kat dr mus k..hehe
M0ral 0f d st0ry:yakinlah dgn setiap ape yg diwat..jangan cepat menyerah kalah!!yeah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment