masa itu EMAS!!

haaa~ape sebut emas2 ni...hehe..ermmm~wat pembace kat luar sane, diam x diam, begitu cepat mase berlalu kan...mane x nye, aku skarang da 2nd year..sem depan da final year beb!!waaa~da besar...hehe..alaa, umur baru 22 k0t..mude ag..nak nj0y puas2,,hehe..act mesty k0wang tetanye2 nape aku p0st entry camni..ujung sem ni aku da stat wat LI kat utusan..aku ase macam nak melangkah ke kehidupan yg baru..aduh~takut beb!huhu...pejam celik pejam celik, da nak exam 4 dis sem..n utk hbungn aku bersama si dia da masuk ke 6 bulan...alhamdulillah...aku dapat harungi segala dugaan yg diberikan 0leh-Nya...berbalik pade tujuan sebenar ntry ni, semalam aku mmpi ngeri beb..aku mmpi ade 0wang cbe nak pisahkan aku ngan bf aku..tp xtau la sape dak laki 2..dalam mmpi 2 aku x benti nangis...aku x tau la nak kate cane, aku x kuat act bile pkir t aku akan jauh daripada byby after stdy..PENANG-JOHOR...huhu...jarak sangat jauh...camane la aku nak harungi hidup selepas ni tanpa die di sisi..sebelum ni, siang malam pg petang die ad d ssi aku, lepas ni??huhu..masing2 t da sbuk kerja..aku pun x tau t aku dapat kerja kat ne,,,die pun same..plan banyak mende...tapi aku mengharapkan agar segala planning aku menjadi kenyataan, AMIN~n aku nak menghabiskan sisa2 kehidupan aku as a student kat U ni bersama kawan2 n pri0rity wif my dear...:)..masa sangat cepat berlalu kan, aduh...huhu..cakap sal masa ni, aku da curi sikit mase tuk wat syemen rencana p tulis bl0g..apada aku ni,,,hehe..saje nak suke2...aku nak balik kg..tp xde date yg sesuai ag..maklumla, bz memanjang...huhu...aku da windu gler nak pekene t0m yam mak aku..aduh~xsaba rase...tuk syemen seterusnya, aku nak pulun abes...x larat da rase..tp nak wat cane...ap yg aku tau, sem depan ag la aku bz..ermmm, xpe la,..papepun, aku kene belaja harunginya dgn ketenangan..insyaAllah...n h0pefully aku tabah menghadapi setiap dugaan+cabaran yg mendatang,,,AMIN~:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: