3D + mr T + pr0b = tensen2..~

ermmm..rini adelah ari yang sangat membuatku serabut..ingat pr0b semalam tuk 0bj research da settle la kan..upe2nyee..menyambung sampai rini..huhu..0bj kt 0rng kne reject ag..adess..dr nik..kt 0rang seyes pnat pkir..nak krits camne ag??huhu..rini class lsp 403 k0l 10..pg2 da ujan..aku sambung tdo la..sedappp..x ingat nak bangun..g class pn td lambat..masuk2 class,ramai yang xde..maklumla ujan2..hehe..balik class td lepak kat f0ye ngan mizi..then g makan same2 ngan paly..balik2,da k0l 1 >,,k0l 3 kne 0nair,,rini t0pic kt 0wang sexy..k0ntr0versi..haha..then td p beli dawai tuk pr0ject 3D..huhu..abes duet..pT da la x masuk ag..k0l 5 class teknik berfkir..balik 2 makan ngan mamal,miza n nina kat gee t0m yam..masin!!xnak datang ag..huhu..then die 0wang masing2 sume sbuk nak g umah p.ramlee..malam ni dapat anugerah..~hanya lala~ dapat n0 2..xpee..huhu..then pas maghrib td duk2 kat blik sowang2..tertd0..sada2 da k0l 11 >,,ttbe tringt ade jnj ngn abng an nk jmpe kt cf aman..dscuss b0ut seiman 3D aku..huhu..ar0und k0l 12 aku g aman s0wang2..then bual2 ngan abang an..kbtulan terserempak ngan j0hn n shahir..b0rak2..tanye bout seiman..anyway..thanks a l0t abang an c0s sdi ban2 daya wat seiman ni..t daya belanje k..hehe..then aku balik bilik ar0und 3 >,,sampai blik paly ngan n0my da tdo..huhu..actually aku takut nak menghadapi ri s0k c0s kne wat pr0ject 2 sndri2..takut x terbuat lak..pas layan perasaan jap..ngantuk lak rase..k la..nak td0..adi0sss

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment